Urgent
Fa uns dies ho vaig fer amb un noi sense utilitzar protecció. A ell li costa moltíssim corres. Si quan ho vam fer no es va arribar a correr, hi ha risc d’embaràs?
Ell mai ho ha fet amb protecció amb cap altra noia amb la que ha estat i mai ha passat res.
Gràcies
Mariona Busto

Hola Dreamer!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu, hi ha risc d'embaràs no desitjat i també del contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Has de saber que abans que el noi ejaculi, s'allibera líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous, i per tant, pot produir-se un embaràs. Evidentment les probabilitats d'embaràs no són les mateixes que si l'ejaculació es produeix completament dins de la vagina, però no podem dir-te que hi ha risc zero...
A més, si és una persona que mai utilitza preservatiu en les seves relacions sexuals, s'exposa molt sovint a contraure una ITS i a contagiar-la a les seves parelles sexuals. Ho heu de tenir en compte!
Recordeu que fer servir preservatiu hauria de ser una condició, i no una opció, d'aquesta manera podreu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable, estalviant-vos molts mals de cap.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat