menjar
fa dies que no tinc gens ni mica de gana i mai aprimat un munt pessava 69, 5 i ara peso 65,4 i medeixo 1,70
Sara Bujalance

Hola! Si has estat malalt/a perquè has tingut la grip o alguna cosa així, és normal haver perdut una mica la gana. Si et trobes una mica trist/a per alguna cosa que t'ha passat, també és normal perdre una mica gana. Però si no t'ha passat res d'això, o si et va passar ja fa temps, NO és normal estar sense gana! Així que si veus que les ganes de menjar no tornen, parla amb els pares i que et portin al metge, és important trobar si t'està passant alguna cosa, sobretot si estàs en l'adolescència. En l'adolescència és normal tenir molta gana perquè estàs creixent, estudiant i segurament fas algun esport. Si un adolescent no té gana és que hi ha alguna cosa que no va bé i, per tant, ha d'anar al metge. Un petó molt gran!