ANEMIAAAAAAAA>.<
Hola jeje...Mira,casi no menjo res, però pico molt entre hores. Els meus pares em parlem sobre l'anèmia molt,i cada dos per tres treuen el putu tema de l'anemia. Estic intentant tenir una dieta equilibrada i aixó, però no es que s'em doni molt bé...Medeixo 1,50 (més o menys) i estic entre els 40 i els 50kg(crec),menjo el que em ve de gust, osigui, si m'estic menjant una pizza i no vull més, pues no menjo més, però si faig aixó els meus pares s'enfaden molt i em castiguen i totes aquestes tonteries, si no vull més, no vull més i ja.
Bueno el que volia saber...quins són els principals simptomes de l'anemia, i com es pot evitar?
Sara Bujalance

Hola! Els símptomes de l'anèmia poden variar d'un cas a un altre, però generalment són sensació de cansament, mareigs, pèrdua de cabell, ungles debilitades, fatiga, hemorràgies... L'anèmia en una persona que està en edat de creixement, com tu, pot provocar alguns problemes de salut si no es tracta. Per evitar una anèmia és molt important alimentar-se correctament, menjant de tot, en la quantitat suficient i de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària). Sé que els pares es fan moooolt pesats a vegades, però en realitat ho fan perquè es preocupen de tu i volen que estiguis bé. A més, i encara que faci ràbia, la majoria de vegades els pares tenen raó (serà perquè tenen més experiència a la vida), i per això val la pena escoltar-los encara que faci pal!. Molts petons!!