OBRIU SISPLAU!!
Estic sortin amb un desde ya fa 4 mesos...pero esque es veu que parla molt amb la meva millor amiga, i ami aixo em ralla moltisim...ahir ens vam enfadar per aixo...perque es veu que mentres yo estava a un lloc ell volia quedar amb ella, sort que ella no va voler...pero esk ell ni mho va dir...llavors sen va adonar de que ami aixo mafectava i vam estar parlant per telefon i li vaig explicar, i ell em va dir que si estigues al meu lloc tambe estaria aixi, pero igualment continuen parlant, he plorat molt per aixo, i no acabo destar be amb ell, esk em fa mal, perque mentres estavem migpicats sudava dels meus misatges i li deia a la meva amiga: me la pela, nestic fart nsque, i aixo em fa pensar que sacabara cansant de mi...tot i que nms a passat un cop...esque mhe cansat de tragarme lorgull i alfinal pues...tambe li va dir que ell no deixaria de parlar amb ella perque li queia genial i nske i ami aixo em fot molt...
se que mestima i que no tallara pero ami aixo em supera...sisplau ajuda....
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Anem a pams, primer de tot, valora't a tu mateixa, no és qüestió d'orgull, és qüestió d'autoestima pròpia, si ho passes malament amb ell, potser et canses tu d'ell no ell de tu...
D'altre banda, ell pot tenir amigues, el que ens preocupa és: per què desconfies d'ell? Sovint darrere de la desconfiança sense motius hi ha una pregunta més: No et creus lo suficientent bona per una altre persona?
La resposta: Estima't! valora't! i anota't aquestes paraules en algun lloc i llegeix-les cada dia: ESTIMA'T i VALORA'T! Ningú pot qüestionar la teva essència, troba-la!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL