Estic amoïnada
Hola
Fa ja alguns mesos que vaig perdre la meva millor amiga i ultimament estic desanimada. Fa tres dies em trobaba fatal i no vaig menjar res en tot el dia. Al final del dia vaig notar que estaba bé, i com mai he estat agust amb el meu cos, em sentia millor i orgullosa de mi mateixa. Així que l'endemà tampoc vaig menjar res. I ahir vaig menjar una poma i res més, perquè si no me mare no em deixava sortir. Però s'esta adonant i crec que avui m'obligarà a menjar. El problema esque no tinc gana ja... Osigui no tinc apetit. Que em passa?
Moltes gracies:)
Sara Bujalance

Hola teen17! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques sembla que portes un temps passant-ho una mica malament. Perdre una amiga és una situació molt dura, el que potser t'està passant és que s'ajunta la pena per haver-la perdut amb el fet de no trobar-te del tot bé amb el teu cos, i això ha fet que el teu hàbit alimentari es veiés afectat. Entenc com et deus sentir, però és molt perillós per a la teva salut que mengis tan poc! Si continues així podries acabar, fins i tot, a l'hospital. Menjar correctament és fonamental per sobreviure i tenir una bona salut. El millor consell que et puc donar és que parlis amb la teva mare sobre com et sents, parla amb ella sobre com trobes a faltar la teva amiga, i parla-li també de com et sents amb el teu cos, la teva mare t'ajudarà a sentir-te millor i a evitar que la preocupació pel pes es converteixi en un problema gros. Molts petons!!