penis
hola,
el meu problema des de ja fa temps es que tinc un penis molt petit, quan no està erecte em fa 6 cm i quan el tinc, 12 cm. Sóc verge, i no he follat per a veure que deia de mi la noia, o si se'n reia o no se sentia comoda.
Tothom s'ha d'acceptar tal com és, molt bé, d'acord, però vull saber si algun dia em creixerà o no, que tinc 16 anys i sóc l'unic a qui encara no li ha crescut.
Gràcies.
Cristina Albó

Hola anonim,
Que el penis en repòs sigui petit és un avantatge molt gran. Són els
penis petits els que en proporció creixen més quan estan en erecció. La
mida del penis relaxat no té gens d'importància. Pots veure un company
que en estat de repòs tingui el penis més gran que tu però això no vol
dir que li creixi gaire més...
Tens 16 anys i el penis pot créixer fins als 21, als 21 es considera que ja s'ha assolit la maduresa de desenvolupament del penis.
Si parlem de números: la normalitat va vinculada a la
mitjana. La mitjana catalana és de 13 cm en erecció. Un penis considerat
"normal" és a partir dels 8 cm en erecció. Per tant, 12 cm en erecció està per sobre del que es pot considerar "normal".
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat