Imperfeccions i granets
Hola! tinc 13 anys i des de els 11 o així que tinc molts granets a la cara. Em rento la cara cada dia amb sabó especial, em millora una mica, però encara en tinc alguns i tinc moltes imperfeccions. Sé que de granets sempre en tindrem, però m'agradaria poder treure les imperfeccions que m'han quedat a la cara i aconseguir una pell suau :( Algun consell d'aquest de mascarilles o coses d'aquestes? Gràcies, espero que m'ajudeu! :)
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer és, a part de rentar-te la cara amb un sabó especial, com ja fas, posar-te després una crema especial per a pell amb granets, a la farmàcia en pots trobar. Posa-te-la un cop pel matí i un cop a la nit. Una altra cosa que pots fer és anar de tant en tant a fer-te una neteja facial a una esteticista. I si tot i així continues tenint granets i imperfeccions, pots anar al dermatòleg i donar-li consell. I no t'amoïnis que els granets marxen un cop deixes de ser adolescent, cap als 20 anys aproximadament. Molts petons!!