Que faig
Hola tinc casi 16 anys i soc gay pero ningu sap que ho soc i encara no estic pregarat ni vull que se sàpiga. Tinc Moltes ganes de f**** i no se que fer per poder fer ho sense haver d anar explicant a la gent que soc gay.
Cristina Albó

Hola Etik,
Potser en algun moment ho hauràs d'explicar, ja que encara que sigui per trobar parella esporàdica ho hauràs de comentar.
La forma per a poder contactar amb algun altre noi homosexual que vulgui experimentar com tu la sexualitat en parella, és a través de les xarxes socials o les apps per a conèixer gent, allà pots indicar en el teu perfil què vols, què busques i també pots buscar per filtres tu. Sempre tenint en compte que potser la persona darrere del perfil no és qui esperaves. Per tant, si quedes amb algú que sigui sempre en un espai públic per a conèixer-vos i avisa sempre a algú d'on estàs i amb qui (si és un adult de confiança millor, no ens agradaria que et passés quelcom dolent).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat