Lio
Un noi del meu institut es vol liar amb mi i jo em vui liar amb ell, pero l'unic problema que Hi ha es que jo no me liat mai i ell si i em fa "por" liarme perque no me se liar i u fare malament i no vui quedar malament.
Ns que fer, si em los ajudar em farieu un gran favor.
Gracies!
Cristina Albó

Hola Anonim,
Primer de tot dir-te que ningú neix ensenyat i que petons n'hi ha tants
com persones, per tant no hi ha una única manera de fer petons que
agradi a tothom. Per tant, has d'anar descobrint quins petons t'agraden a
tu i anar millorant la teva tècnica.
Si tu tens menys experiència que l'altra persona, deixa que sigui
l'altra qui porti la iniciativa i aniràs veient com tot flueix. Vés a
poc a poc i deixa't portar. I molt important, que ho facis amb qui
realment vols fer-ho, amb qui et sentis a gust i preparada, i que
gaudeixis del moment (el primer petó normalment mai s'oblida).
Et deixem l'enllaç de dos articles dels redactors d'Adolescents.cat, un
sobre els http://www.adolescents.cat/noticia/22868/errors/habituals/hora/liar-nos/amb/algu
" target="_blank">5 errors més habituals a l'hora de liar-se, i un altre sobre
http://www.adolescents.cat/noticia/10183/coses/no/has/fer/quan/fas/peto
" target="_blank">coses que NO s'han de fer quan fas un petó, potser t'ajuden o t'orienten
una mica.
El més important de tot és que gaudeixis del moment i veuràs com tot surt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat