Problemes de cos.
Hola, m'agradaria que m'ajudessiu amb un tema que fa un temps que em preocupa:
El que em passa és:
- que tinc 14 anys, quasi no faig pit, totes les de la meva classe si que en fan i algun cop se'n enriuen de mi. I jo, clar, vull que em creixi ja. Encara he fet "lestiron" i jo crec que, o vaig molt tard o que em quedare així... Vosaltres que en penseu? Esque cada cop que em miroal mirall...
-a sobre soc molt baixa, nomès 1'40 metres. A mi m'agrada molt fer esport però el problema és que estic MOLT prima i tinc una panxa considerable respecte a tot el meu cos, alguns nens i nenes del meu insti em toquen la panxa per dir disimuladament que faig molta panxa. Fins i tot, un dia, una nena, em va preguntar si estava embrassada! .. Com s'explica això? Sisplau ajudeume aquest es el problema mes gros! Què faig? Regim, mes esport????
-També, un altre problema es que encara no m'ha vingut la regla... No és que tingui ganes de que em vingui, si no que... no u se... crec que vaig tard...
Espero. Que em pogueu ajudar ja que no se q a qui mes li puc demanar
Anissa Ouali

Hola Ari Clot!!!
Primer de tot, dóna-li temps al teu cap perquè pugui anar fent els canvis de la pubertat al seu temps. Amb 14 anys no vas tard, els canvis van mica en mica i el pit i la regla, creixeran i vindran al seu ritme. Això va també per l'alçada! Segurament et mires al mirar cada dia i no deixes de pensar i comprovar que vas tard, i això l’únic que fa és angoixar-te més.
Sobre la panxa, es normal que en ocasions, acumulem una mica de greix en alguna zona localitzada del cos. T'animo a que entris al consultori d’alimentació i li consultis a la Sara el tema de la panxa. Però tingues en compte que el tocar la panxa, és un gest més d’afecte i la noia que et va preguntar si estaves embarassada no va ser pas justa, i segurament seria més una broma, però com et preocupa el tema li vas donar molta importància!
Ànims i temps!! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali