No se que fer :(
Hola, tinc 12 anys i mitg i em sento molt malament amb el meu cos i em noto grassa. Faig mes o menys 1,60 m i 55 Kg. Totes les noies de la meva classe pesen menys que jooo :( No se que fer, la meva mare diu que estic normal pero no la crec. I em costa molt aprimar~me: faig 4 hores de basket a la semana 0.o
Ajudeu-me si us plau :)
Sara Bujalance

Hola! És que el pes que tens és correcte, no necessites aprimar! Estàs bé!. No et comparis amb altres noies, cada persona és diferent i única, i comparant-nos entre nosaltres només aconseguirem depriminir-nos perquè tot just mirarem el que ens agrada més de l'altre. A més, i molt important, a la teva edat és molt habitual que hi hagi diferència entre unes noies i unes altres, totes creixeu, però cada una té un ritme diferent, hi ha gent que creix abans, i gent que creix després, ja veuràs com a mida que va passant el temps el vostre cos s'assembla una mica més. A part d'això, el que has de fer per mantenir un pes correcte, com el que ja tens, és menjar de tot, de manera equilibrada, i fer esport habitualment, com ja fas. Parla amb algun adult de confiança sobre com et sents amb el teu cos, t'ajudarà a sentir-te bé. Molts petons!!