M'estic aprimant
La gent em diu que m'estic aprimant massa, però, jo em veig bé, os sigui no estic tant grassa però, no estic tant prima com em diuen. Que els hi puc dir ?
Sara Bujalance

Hola! Si la gent et diu que has aprimat és probable que ho facin perquè es preocupen per la teva salut i volen que et trobis bé. Si menges de tot, en la quantitat suficient, de manera equilibrada i et trobes bé, no hi ha cap problema, no cal que els hi diguis res. Però si t'has aprimat perquè estàs trista o perquè has canviat els teus hàbits alimentaris, o perquè no mengens prou...etc, el que pots fer és parlar sincerament amb els amics i la familia de cara a que t'ajudin a que no es converteixi en un problema. Molts petons!!