Necessito aprimar
Hola, fa poc que he descobert aquesta pàgina pero per les consultes que hi he llegit esta molt be.Estic molt agoviada amb el meu pes,faig 1,57 cm i el meu pes es 65 no se que fer em trobo molt grassa no ho cap manera de que aprimi, i amb la meva edat (15) no m'agrada estar així m'agradaría aprimar-me una mica.
Sara Bujalance

Hola Aiinhoa3! El que has de fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària, aquí tens el link:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé. I sobretot, no t'obsessionis amb el físic, encara estàs a l'adolescència i queden anys per a que el teu cos es desenvolupi i maduri, dóna-li temps per a que prenguin la forma definitiva. I recorda que és molt important basar la nostra autoestima en coses com la personalitat o les habilitats, més que en el físic. El físic depèn en bona part d'un factor genètic que no podem canviar, i per això és tan important que ens acceptem tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!