Fotos
Hola soc l'Oxana
Ve el meu ex i jo som amics i ens portem molt be, el cas esque quant eram novios en el tema del sexe conectavem molt be, ens posabem molt calents amb molt poc temps i aixo em molava molt la veritat.
El cas esque jo li passava fotos pujades de to i tal... i a mi m'agradava molt.
Ara nomes som amics i tot i aixo ell vol que li pasi fotos meves pujades de to perquè ell es masturbi, jo algunes vagades li he passat, però el que passa esque ell tot el rato em diu que no li pasi fotos aixi que li recorda a quant eram novios i tal..
I quant tornem a parlar em demana fotos i jo aixo no ho entenc , que quant li passo la foto digui que ja no vol mes i després quant tornem a parlar em digui que li pasi.
El ultim dia no li vaig passar la foto perquè el que no entenc esque siguem amics i ell vulgui fotos meves i/o vídeos.
Que puc fer? Esque no entenc res.
Gracies i un peto i gracies per la feina que feu.
Cristina Albó

Hola Oxana!
Potser el més coherent és que si no sou parella no li passis fotos pujades de to o vídeos, ja que és possible que us confoneu i us arribeu a fer mal (mal emocional), encara que només ho visquis com un joc, potser ell no pot passar pàgina mentre tingueu vigent aquest joc.
Per altra banda, ves amb moooolt de compte. Quan passem una foto a una altra persona perdem el control total d'on pot arribar aquesta imatge. Intenta que, sempre que passis alguna imatge teva, sigui una imatge que no et molesti que es difongui. Pensa que perds el control d'aquesta foto i pot arribar a molts llocs.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat