Necessito ajuda:)
Bona tarda!
El meu problema és que perdré la virginitat dintre de poc i sé com fer-ho i tot. Però no sé que fer a l'hora d'ejacular ja que no sé si, tot i portar preservatiu, és millor fer-ho dins o fora. Hi ha risc d'embaràs en fer-ho dins? Després de fer-ho fora què s'ha de fer?
Gràcies per l'ajuda! Petons adolesceeents!:)
Cristina Albó

Hola Bonatardaatothom,
Si portes preservatiu, ejacular dins la vagina o fora és indiferent. L'únic risc d'embaràs seria si el preservatiu es trenqués o si en algun moment tinguéssiu relacions sexuals amb penetració sense preservatiu.
En el cas que el preservatiu es trenqués, podríeu anar a un servei d'urgències o a una farmàcia i demanar la píndola de l'endemà, ja que seria una situació d'emergència.
Un cop hagis ejaculat dins el preservatiu, l'hauràs de retirar. Agafa bé la goma del preservatiu per la base del penis per retirar el penis de la vagina. Un cop hagis tret el penis de la vagina, has de retirar el preservatiu del penis. Un cop fora, comprova que no perdi, que no hi hagi cap forat o fissura, fes un nus i tira'l a la brossa.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat