Com es fa?
Hola primer de tot volia donar les gràcies per tot el que feu, ja que sou de gran ajuda i traieu molts dubtes.
He escrit perquè vull saber que és el que passa quan una tia fa una palla a un tio amb el semen. És a dir la tia te que tapar la punta perquè el semen es quedi a la mà? O te que anar a la panxa del tio?
Per altre banda també em preguntava que passa amb el semen quan hi ha sexe oral. Es te què quedar a la boca i després escopir-ho?
Tinc molts dubtes sobre aquest tema.
Moltes gràcies per tot el que feu.
Cristina Albó

Hola Anónima,
Moltes gràcies per les teves paraules, ens encanta que trobeu útil el consultori! :)
Ens fas preguntes molt concretes, per no oblidar-nos-en cap, les copiarem i les anirem responent:
• Què passa quan una tia fa una palla a un tio amb el semen. És a dir la
tia te que tapar la punta perquè el semen es quedi a la mà? O te que
anar a la panxa del tio?
El que passa amb el semen quan una noia masturba a un noi, si no voleu tacar la roba o la superfície on estigueu, ho podeu tapar amb les mans i després rentar-vos les mans, podeu utilitzar alguna tovalloleta humida en el moment de l'ejaculació, podeu utilitzar alguna peça de roba per a ejacular-hi sobre, pot ejacular sobre la seva pròpia panxa, etc... El que us resulti més còmode als dos ;)
• Què passa amb el semen quan hi ha sexe oral. Es te què quedar a la boca i després escopir-ho?
Igual que amb la pregunta anterior hi ha infinites possibilitats: que ejaculi a la teva boca i tragar-ho (NO t'estaràs protegint de les Infeccions de Transmissió Sexual), que ejaculi a la teva boca i ho escupis (NO t'estaràs protegint de les ITS), que porti preservatiu i ejaculi dins, fer sexe oral sense preservatiu i tapar en el moment de l'ejaculació amb una peça de roba, la mà, etc... (NO t'estaràs protegint de les ITS).
Esperem haver resolt els teus dubtes!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat