No sé si és normal...
Holaa!
Tinc unes preguntes.
-És normal que quan em masturbi senti més plaer frotantme que fent-me dits?
-És normal que al mirar porno em posi més dos nois que un noi amb una noia?
-L'altre dia em vaig liar amb un i a l'hora de quan em va fer dits no vaig notar res, més aviat em va fer cosa...
Gràcies !!
Cristina Albó

Hola Bertinya,
Copiarem les teves consultes i les anirem responent una a una, així ens assegurem que no ens en deixem cap:
• És normal que quan em masturbi senti més plaer frotantme que fent-me dits?
Efectivament! Quan et "frotes",
estàs estimulant la zona del clítoris. Saps què és el clítoris? El
clítoris és un òrgan que tenim les noies/dones que només serveix per a
produir plaer. Saps on és? Coneixes el teu?
T'adjuntem una imatge perquè puguis localitzar-lo mirant-te amb un mirall:
• És normal que al mirar porno em posi més dos nois que un noi amb una noia?
És normal tot, dins de les fantasies podem fantasiejar amb el que sigui que ens resulti eròtic. Et pot agradar el porno entre dos homes, dues dones, o homes y dones. El que has de tenir clar és que el porno és cinema i com a tal no són documentals, per tant, NO representen la realitat. L'objectiu del porno NO és ensenyar/educar, l'objectiu és excitar l'espectador.
• L'altre dia em vaig liar amb un i a l'hora de quan em va fer dits no vaig notar res, més aviat em va fer cosa...
Si "fer dit" significa que et va introduir els dits a la vagina, és
normal que no sentissis plaer. Com hem comentat a la primera pregunta,
és important que localitzis el clítoris, així en pròximes ocasions el podràs guiar per on vols que toqui.
D'altra banda, si no et vas sentir còmode o no vols que torni a passar, només has de dir que "no" i punt.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat