uau
mira, ja vaig fer una consulta sobre lo de com enamorar un noi i sortir del armari etc… el cas es que ja vaig sortir del armari, i a la setmana de sortir han sortit un monton de gent mes, el cas es que jo ara mateix vull novio i un dels que va sortir del armari no esta malament, pero ell ja m'ha comentat que a ell li interesaria tenir un rollo amb un ex meu, es tot molt raro ja que ell es lleig pero guapo (cosa que demostra la meva confusio) jo se que ell em va estimar i encara, ja que l'altre dia casi li ensenyo la po**a pero al final el vaig deixar amb el calenton (se li notava el bulto) la consulta es:
li tiro la canta fins reventar i que es llançi, o deixarlo amb el meu ex (ell no s'atreveix a parlar amb el meu ex, vamos que no estan sortint, ho dic perque no us penseu que faig el zorro) l'estimo pero no, em toco pensant en ell i en quan eyaculo m'arrepenteixo de haberme tocat amb ell al meu cap pk tampoc esta molt bo
Cristina Albó

Hola TheOther,
Sincerament ens hem perdut una mica amb la teva consulta però si hi ha un noi que t'agrada, i detectes que a ell li agrades tu, no entenem el motiu pel qual hauries de no compartir una mica d'intimitat.
Pel que fa a la teva sensació de penediment per masturbar-te pensant en ell (no sabem a quin dels dos et refereixes, ja et dic que ens perdut una mica), no ho hauries de sentir. Qui determina que una persona està bona o no? Ho determina uns cànons socials, les persones reals sovint no el complim, i sovint qui t'agradi a tu, pot no agradar als altres. No t'hauria de fer sentir malament masturbar-te tenint una fantasia amb algú... les fantasies, fantasies són...!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat