No se li aixeca al meu novio
Hola! Soc verge i porto dos mesos amb el meu novio. El tema es que avui ho anavem a fer (ell no es verge) i la tenia dreta al principi. Pero quan ha arribat el moment de posarmela, se li ha començat a baixar cada cop més. S’ha ratllat moltissim, jo he pensat que potser no li poso prou.. pero despres li he fet una palla i tot normal... que creieu que hauria de fer? Hauria d’anar al metge? Gracies!!😚
Mariona Busto

Hola Aguacate!
El que li ha passat segurament és fruit dels nervis, típics de les primeres vegades! Us recomanem que no li doneu més importància de la que té. Segurament si esteu tranquils, teniu confiança, aneu a poc a poc, i us centreu a passar-ho bé, les coses surtin molt millor!
Així doncs, busqueu un lloc on pugueu estar tranquils i sense possibles interrupcions, aneu a poc a poc, donant temps a que el vostre cos s'exciti, i no aneu directament a la penetració, penseu que si "no surt bé" a la primera, podeu intentar-ho més tard.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat