problemes amorosos
Avim desde que vaig començar la ESO no tenia molts amics, per ja a segon vaig trobar a lo que ve hacer la meva millor amiga actual. Al cap del temps me va dir que era bisexual. I aquest curs, me va começar agrada una de la meva classe i vam sortir i vam practicat sexe oral, solament, portem aixi desde que va começar el curs. Al cap de un mes la meva millor amiga me diu que li mola la noia amb qui tinc relacions i a ella no li vaig arrivar a dir lo que tenia jo amb la noia que l'agrada, per mantenir el secret. Ara mateix amb la noia que tinc relacions ens veiem menys per temes de la meva millor amiga i jo, pero ara ella diu que l'agrado i que vol practicar coses majors amb mi.
Que faig?
Mariona Busto

Hola mrem!
Valora, què és el que tu vols amb aquesta noia? Tens ganes de més? Els teus sentiments van en la mateixa direcció? Si t'estàs plantejant quelcom més seriós o continuar mantenint relacions amb ella, et serà complicat mantenir aquest secret del qual ens parlaves... i més amb la teva millor amiga.
En aquest cas, i sent ella tan amiga teva, potser estaria bé que en parléssiu, que li poguessis explicar quins són els teus sentiments i valorar de quina manera podeu seguir amb la vostra amistat, sense que es vegi afectada per la relació que tens tu amb l'altra noia.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat