Els EX
Hola bones!
Sóc bastant fan de adolecents.cat pero mai havia fet una consulta daquestes pero j que em veig entre dubtes e decidit fer un consultori.
El meu ex el qual som els que sempre tallem i tornem casi sempre perque ell em deixa o passa de mi, la cosa es que a tornat com per destacar dienme que mestima i que es molt liar amb mi jo estic pilladisima amb 4 coses que em digui sempre sera com la meva debilitat les amigues em diuen que si tinc tsntes ganes que ho fsixi pero que pensi amb les consequencies de despues . M’agradaria rebre respostes ja que estic bastnt precupada nose que fer!
Moltisimes gracies i mencanteu❤️
Mariona Busto

Hola Anonimaconfosa!
Nosaltres no et podem dir què és el que has de fer, això és decisió teva, però ens sembla molt bé la reflexió que et fan les teves amigues: embolicar-te novament amb ell quines conseqüències pot tenir després? I nosaltres afegim: fer-ho, t'ho fa passar malament? Tots dos voleu/sentiu el mateix?
La nostra recomanació és que valoris bé els pros i contres de tornar-te a liar amb ell o de reprendre la relació. Recorda que quan decidim estar amb algú, no ha de ser per patir o passar-ho malament, al contrari! Estar amb algú ens ha d'aportar benestar i tranquil·litat, si no deixa de tenir sentit!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat