M'agrada un noi
Hola. M'agrada un noi que es guapissim i està molt bo. El cas és que no ens portem i no parlem gaire, nomès a classe, si em recull un boli o em pregunta que he tret a un examen. Tinc una amiga que casi sempre esta parlant amb ell i em fa molta rabia, sobretot quan ell li somriu a ella. La meva amiga, es molt lligona i li agrada a molt nois, jo ja li vaig dir que no se'l lligues, que em molestava molt i ella va dir que vale. Bueno, que m'agrada molt i m'agradaria tenir tema de conversació amb ell, ja que primer m'agradaria ser la seva amiga, pero no se com parlarli pq no se fer amics ;-; voldria donar-me pressa avans de que a'enamori de la meva amiga, ja que es possible.
Mariona Busto

Hola Leia!
El més important és que siguis tu mateixa, que et mostris natural i sense intentar ser qui no ets. Pensa que això no és una competició... si ho vius així, ho passaràs malament...
Pensa que temes de conversa n'hi ha infinits! Pots començar per preguntar-li coses sobre les seves aficions, què li agrada fer en el seu temps lliure? Practica algun esport? Està mirant alguna sèrie que pugueu comentar?... Com més coses sàpigues d'ell, més temes de conversa tindràs per treure! Sembla complicat, però veuràs que quan et deixis anar, tot fluirà més ràpidament!
Esperem que vagi molt i molt bé! I recorda que començar una relació amb una bona amistat, és sempre una bona opció!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat