Futura novia
Ja es la segona vegada, que faig consulta ja que a la primera no m'heu respós..la consulta és:
D'aqui a poc vull donar el pas de fer-li dits en el meu lio i tot aquestes coses, el meu problema es que mai li he fet dits a una noia ja que es amb la primera que faré algo més que liar-me..hem podeu donar respostes a aquest problema que tinc ara mateix?
Gràciessssss, un petonet!
Mariona Busto

Hola qxxnbrxxn!
En primer lloc disculpa si la teva consulta va quedar sense respondre... no sabem què és el que ha passat. Responem a totes les preguntes que ens feu per ordre d'arribada.
Pensa que si mai has fet quelcom, és normal que no sàpigues com es fa. Ningú neix ensenyat! Així que tranquil. Per masturbar a una noia no cal introduir els dits dins la vagina, es pot fer si es vol, però és important recordar que la majoria de noies prefereixen l'estimulació externa de la vagina, el clítoris especialment i dels seus voltants. Per tant, la nostra recomanació seria que comencessis per la part de fora, acaronant el clítoris i les rodalies del clítoris, i quan l'excitació i lubricació hagin augmentat, si ho vols i la noia també ho desitja, pots introduir un dit dins la vagina. Fes-ho a poc a poc, adaptant-te al ritme que la noia amb la qual estàs necessita. No cal córrer, ni anar directament als genitals, tenim tot un cos que pot ser acariciat i pot resultar molt plaent també!
Recorda també que la millor manera per saber si s'està fent bé o no, és preguntant-li a la persona com li agrada que li facin!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat