Regla atrassada!
Hola!
Ja fa temps que m'hauria d'haver vingut la regla però no em ve...no ho sé..un mes i mig o més, que no em baixa. No he mantingut relacions sexuals ni res, sóc verge, però què pot passar?
Anissa Ouali

Hola Snookie! Soc l’Anissa, psicòloga de l’IESP, resultar difícil però contra més i pensis i et preocupis més trigarà a venir, ja que les situacions d’angoixa o quan ens preocupem per alguna cosa, el nostre organisme també es veu alterat. També hauries de tenir en compte si durant aquest últim més has canviat algun dels teus hàbits, d’alimentació,... ja que aquest també afecten. I una ultima qüestió que has de valorar es que si fa menys d’un any que et a venir la primera menstruació, durant el primer any pot ser que sigui irregular i el temps que passi entre una regla i l’altre no serà exactament el mateix. Espero haver-te pogut ajudar, i gràcies per la teva confiança! Anissa Ouali, @AniOuali o
AnissaOL