condo
Tinc molts dubtes, aixi que poc a poc us anire escrivint. Aqui la meva primera pregunta és:
El meu novio no esta circumcisat, que haig de fer per posarli el condo, amb el prepuci abaixat o que li recobreixi tota la glà?
Moltes gracies
IESP

Hola Laureta 97!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per consultar-nos!
Mira, l'important a l'hora de posar un condó és que el penis ja estigui erecte i que agafem amb els dits la part superior del preservatiu (que té forma de petit caputxó) ja que aquí és on quedarà el semen en cas que ejaculi. Encara que el prepuci no estigui del tot abaixat, el preservatiu s'adapta a la forma del penis i el pot recobrir sense problema. Una opció que sempre va bé és que el teu novio practiqui a posar-se'l, ja que és una cosa senzilla però s'ha de fer bé i amb traça! Ell coneix el seu penis millor que ningú, així que quan sàpiga posar-se'l et pot ensenyar com fer-ho, no?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat