Dubtes sobre el meu cos.
Faig 1,70 de altura, peso 57kg i el meu penis fa 15cm de llarg, i 4,4cm de diàmetre en erecció. És petit?
El segón dubte és que; jo vaig descobrir la masturbació als 9 anys, desde llavors, l'he practicat una vegada al dia, i alguna vegada (mi record) 5 cops en el mateix dia. Llavors, ejaculava 3ml de semen, però vaig intentar fer la setmana sense "palles" i al quart dia em feien molt mal els testicles, em vaig masturbar i el dolor se'n va anar. Però va sortir 9ml de semen! Es normal el que em va passar?
El tercer dubte es que he llegit que masturbar-se diàriament, redueix la testosterona. Es veritat? En cas que si, quantes vegades per setmana es bona la masturbació?
I pe últim, a partir de quina edat es pot donar semen? I quant paguen?
Cristina Albó

Hola Jove de 16,
No hi ha una mida de penis ideal, i la normalitat va vinculada a la
mitjana. La mitjana catalana és de 13 cm en erecció. Un penis considerat
"normal" és a partir dels 8 cm en erecció.
Pel que fa a la quantitat de semen en l'ejaculació és normal que si estàs més temps sense masturbar-te, la quantitat de semen sigui major.
Masturbar-se no disminueix la quantitat de l'hormona de la testosterona, per tant, no pateixis per això ;) La masturbació no provoca cap problema, sempre que ho facis sense pressions, sense obligacions, sense deixar de banda altres activitats i amb l'objectiu de conèixer-te.
Per saber quan paguen per les donacions de semen, hauries de contactar amb una clínica o un centre mèdic on hi hagi banc de semen i treballin en reproducció assistida. De totes maneres fins que no siguis major d'edat no podràs entrar-hi.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat