No se si sóc rara! Help
Vale doncs sóc una nena normal de 15 anys...Les meves amigues estan parlant de qe els hi agradaria ferho x primer cop amb nose quin famos i aixi...pero despres jo hi penso i ns...mho imagino com a que fa mal aixo d f*****. I sento com a que mai ho fare x primer cop perque sento com a qe la noia li fa dolor....collons testa entrant un putu pal per alla x dirho dalguna forma...
Nose com explicarme...es com qe a tothom el posa calent veure porno i a mi em produeix esgarrifor perque sento que fa mal...
Nose sol vull saber si es normal que em doni por ferho perqe a tothom altre sembla qe es mor d ganes
Si aixo te un nom feumel saber merciii
Petoons
Cristina Albó

Hola MemyselfandI,
És completament normal que et generi aquesta inquietud. Hi haurà un moment que aquesta por es convertirà en nervis i que guanyarà la curiositat i les ganes d'experimentar. Quan aquest moment arribi veuràs que no t'esgarrifa com ara.
També tingues en compte que has conèixer el teu cos, si no clar que sembla que hagi de fer mal, per la vagina és moooolt flexible (si estem relaxades), si no coneixes la teva et pot semblar una zona molt delicada però realment és una part molt forta del nostre cos.
T'animem a que et coneguis! Veuràs com a poc a poc no fa por.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat