Sang?
Fa uns 15 dies (mesomenys) vaig tenir relacions amb el meu novio, el cas es que vaig començar a sangrar i jo vaig creure que m'havua baixat la regla.
Pero no va ser aixi, ja que despres de fer-ho no vaig sngrar mes..
No m'ha passat mes però que podría haver passat?
I una coseta més, jo soc una persona molt irregulr en quant a la regla vull dir que de vegades passa un mes sense venir, pero aquests ultimes mesos he sigut mes activa sexualment, i volia saber si aixo juntament amb l'estres de la uni podrien ser una causa de que em trigui tant a baixar.
Mariona Busto

Hola Natalia!
El sagnat que comentes pot ser pel trencament de l'himen i és completament normal. De totes maneres, i com sempre us diem, si observes que el sagnat no s'atura o hi ha quelcom que et fa mal, és important anar al metge perquè pugui valorar-ho.
Un cicle sol durar entre 21 i 35 dies, amb una mitjana de 28 dies. Les irregularitats menstruals poden ser degudes a molts factors, però l'inici de les relacions sexuals o ser molt activa sexualment no influencia en la regularitat menstrual. L'estrès però sí que pot alterar el cicle. De totes maneres, et recomanem i t'animem a que et realitzis una visita amb el ginecòleg, i més si ja t'han iniciat en les relacions sexuals compartides, perquè pugui fer-te una revisió i valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat