Pot passar?
Hola!
Al cole de vegades parlem de coses de sexe o relacionades amb aquestes. La majoria de nois diuen que a ells ja els hi ha surtit semen al masturvar-se, però a mi no me n'ha sortit mai.
És normal?
Merci per respondre i, si us plau, no pengeu k fa corte 😅
Mariona Busto

Hola Happytongue!
No sabem quina edat tens... per l'any de naixement que has indicat, si és correcte, entenem que en tens 13. Si és així, pots estar tranquil perquè és a la pubertat quan sol aparèixer la primera ejaculació i tu estàs just en aquest període. No tots els nois tenen la primera ejaculació a la mateixa edat, de la mateixa manera que no a totes les noies els hi ve la menstruació a la mateixa edat.
Si ho vols, i per quedar-te més tranquil, pots preguntar-li al teu pediatre com va el teu desenvolupament i el teu creixement. Podrà orientar-te molt millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat