No hi arribo!!!
Hola, molt bones.
Estic en una relació ja fa uns 7 mesos i hem tingut relacions sexuals.
El meu dubte es que mai arribo al orgasme i volia saber perque, ja que ell sempre es corre quan ho estem fen i jo mai arribo i això em ralla perque penso que es una cosa meva o nose, demano siusplau que m’agudeu a veure que es el que passa.
També em sembla extrany que el nostre acte duri com uns 5 minuts res mes, i despres tinguem que parar perque ell ja s’ha corregut quan les meves amigues quan m’expliquen quan ho fan em diuen que el seu acte dura mes de deu minuts o una cosa així.
Gracies i espero que el meu dubte estigui resolt.
Mariona Busto

Hola Anonim!
Només tens dificultats en arribar a l'orgasme quan tens relacions sexuals amb penetració o mai arribes a l'orgasme amb cap tipus d'estimulació (per exemple la masturbació)?
Arribar a l'orgasme a través de la penetració exclusivament no sol ser la via més fàcil per aconseguir-ho. Moltes noies prefereixen o necessiten l'estimulació del clítoris, directa o indirectament, per tal d'arribar a l'orgasme. Recorda que el clítoris serveix única i exclusivament per proporcionar plaer! Has localitzat bé on és el teu clítoris?
Recorda també que el gran òrgan sexual que tenim és el nostre cervell, per tant és molt important que estiguem centrades i connectades amb allò que estem fent, amb pensament que ens excitin i ens ajudin a excitar-nos.
Pel que fa al temps, 5 minuts amb penetració i ritme orgàsmic no és poc temps... la nostra recomanació és que més que centrar-te en el temps que dura, centreu-vos a passar-vos-ho bé, en allò que us agrada i us excita, i veureu que així tot funciona millor! No oblideu que encara que ell ejaculi i arribi a l'orgasme, podeu seguir jugant, et pot seguir estimulant o pots fer-ho tu mateixa.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat