Gatillazo
bon dia,
Al meu novio se li ha baixat més d'un cop quan estem mantenint relacions sexuals i nose per quins motius és, ell em diu que es que està cansat o que s'ha fet mal, però ami cada cop que li passa se'm baixa més l'autoestima, amés ho parlo amb la gent i tothom em diu que mai li ha passat. pot ser que sigui perque no li poso? que puc fer perque deixi de passar?
ajudeume siusplau, moltes gràcies.
Mariona Busto

Hola Gem!
Us recomanem que intenteu centrar-vos a passar-vos-ho bé i no tant en l'erecció, perquè segurament, i potser sense voler-ho, cada cop que voleu tenir relacions esteu més pendents de si el penis perd l'erecció que de passar-vos-ho bé!
Pensa que a vegades els nervis, voler quedar bé... pot jugar una mala passada, fent que l'erecció no es doni o es perdi.
Així doncs, res de prendre's les coses com a personals. Intenteu gaudir de la sexualitat d'una forma diferent i no tan centrada en el penis. Veureu que així, quan l'objectiu és passar-vos-ho bé, l'erecció segurament es doni sola i es pugui mantenir.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat