Molt obsessionada
Tinc un problema i és que amb el meu ex em vaig obsessionar molt amb que l'estimava i tal, tant que fins i tot vaig deixar de fer coses que m'agradaven o pensar coses diferents a ell. Com que em vaig anul·lar a mi mateixa. La cosa és en que ho vaig superar, vaig començar a ser jo i era una persona nova. Però ha aparegut un xic que és amic del meu company de piso i em té com super obsessionada. M'he liat amb ell però no diria que som amics, parlem alguna vegada solta per whats i ens saludem pel carrer. La veritat és que estic preocupada perqué no sé a que ve aquesta obsessió i em farieu un favor si m'ajudareu a entendre-ho o vore si té alguna explicació. Gràcies.
Mariona Busto

Hola anònima36!
Ens dóna la sensació que potser el que t'està passant et recorda en algun aspecte al que ja vas viure amb el teu ex, pot ser?
Per no caure en dependències emocionals poc sanes, en deixar de banda la teva vida i centrar-se únicament en la d'aquest noi, és important que tinguis present que la teva vida continua, que és molt important que no deixis de fer les coses que t'agraden, d'estar amb les teves amigues i amics, d'estudiar, de gaudir d'allò que t'agrada... no oblidar que la teva felicitat depèn de tu i no pas d'estar o no amb aquest noi.
Pensa que si t'estàs enamorant, és normal que el tinguis "constantment" en el cap, que et costi concentrar-te, que tinguis ganes d'estar amb ell... però no podem oblidar-nos de nosaltres mateixes! Si no, patiràs molt i no es tracta d'això!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat