Dubte
Hola!
Fa un parell de dies em vaig masturbar per primer cop, ja que tenia curiositat per saber com era el meu cos.
El primer cop només em vaig fer dits, i no em fa donar gaire plaer, i el segon dia em vaig acariciar el clitoris. Em va donar plaer però tinc por de fer-me mal. Com puc sentir plaer d'altres maneres?
Moltes gràcies.
Cristina Albó

Hola Anonimaa,
Per lluitar contra aquesta por, primer t'has de conèixer bé: primer de tot observa els teus genitals i el
teu cos, familiaritza't amb ell. Creat un
mapa mental del teu cos. Després des de la curiositat vés
descobrint sensacions. El clítoris serveix única i
exclusivament per produir plaer, si et molesta el contacte, toca més suau i així vas descobrint què t'agrada i com. El millor per començar són les
teves mans! I no oblidis que el gran òrgan sexual és el nostre
cervell i per tant és important estar connectada amb allò que estàs fent.
T'adjuntem dues imatges que et poden ajudar a explorar-te:
Coneix-te i descobreix-te, veuràs que poc a poc vas coneixent com funciona el teu cos i el teu plaer.
Si et sembla, també t'adjuntem l'enllaç d'un video que van fer unes estudiants d'infermeria amb una maqueta on ensenyen diferents formes de masturbació femenina:
Esperem que amb això puguis anar explorant-te, si tens qualsevol dubte, ja saps on som!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/
"); editableText.val(divHtml); $("#txtMiss_"+capa).html(editableText); $("#ta_"+capa).summernote(); if (capa=="1") { var divHtml2 = $("#titMiss_"+capa).html(); var editableText2 = $(""); editableText2.val(divHtml2); $("#titMiss_"+capa).html(editableText2); } $("#editamissatge_"+capa).hide(); $("#validamissatge_"+capa).hide(); $("#desamissatge_"+capa).show(); } function desaMissatgeConsultori(capa) { var divHtml=$("#txtMiss_"+capa); var editableText=$("#ta_"+capa).val(); var editableText2=""; divHtml.html(editableText); if (capa=="1") { var divHtml2=$("#titMiss_"+capa); editableText2=$("#it_"+capa).val(); divHtml2.html(editableText2); } $("#editamissatge_"+capa).show(); $("#validamissatge_"+capa).show(); $("#desamissatge_"+capa).hide(); var idpost=$("#idPost_"+capa).val(); $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.elconsultori.cat/ajax.php", data: { accio: "consultoriedita", id: idpost, titol: editableText2, text: editableText }, success: function( msg ) { alert( msg ); } }); } function validaMissatgeConsultori(capa) { var idpost=$("#idPost_"+capa).val(); $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.elconsultori.cat/ajax.php", data: { accio: "consultorivalida", id: idpost }, success: function( msg ) { if (msg=="OK1") { var msgPosa="Missatge validat correctament"; $("#validamissatge_"+capa+" a").html("Desvalida'l"); } else if (msg=="OK0") { var msgPosa="Missatge desvalidat correctament"; $("#validamissatge_"+capa+" a").html("Valida'l"); } else if (msg=="KO") { var msgPosa="Hi ha hagut un error, torna-ho a intentar"; } alert( msgPosa ); } }); } function responMissatgeConsultori(id) { var missatge=$("#respostaConsultori").val(); if (missatge.length>0) { $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.elconsultori.cat/ajax.php", data: { accio: "consultorirespon", id: id,text: $("#respostaConsultori").val() }, success: function( msg ) { if (msg>0) { imsg++; var html="
"; html+="
"; html+="\""+$("#fotopropiaconsultori").attr("alt")+"\"
"; html+="
"+$("#nompropiconsultori").html()+"
"; html+=$("#anypropiconsultori").html()+"
"; html+="
"+$("#respostaConsultori").val()+"
"; html+="
"; $("#respondreconsultorilogat").before(html); $("#respostaConsultori").val(""); alert("La resposta s'ha publicat correctament. Tothom la podrà veure quan el moderador la validi."); } else { alert("No s'ha pogut publicar la resposta. Torna-ho a provar."+msg); } } }); } else { alert("Cal que indiquis algun text de resposta"); } } function posadiesmin() { var valor=$("#diesmin").val(); if (valor<0) { $("#diesminpers").removeClass("hidden"); } else { $("#diesminpers").addClass("hidden"); } }