Uns quants dubtes!
Hola, primer de tot dir-vos que sou genials i que el consultoria és SUPER prodictiu.
Tinc unes quantes preguntes així que us dono la meva info. primer:
13 anys/Barcelona/Noia
Jo, ja fa temps que hem masturbo amb dits i tambe faig servir una cosa d'aquelles que vibra per fer massatges, encara que jo l'utilitzo com a un vibrador. Com puc aconseguri un vibrador sense que els meus pares s'enterin i no tenint 18 anys, (ara o + endavant).
De vegades tambe hem masturbo amb l'aigua de la dutxa, amb quins elements més de la casa hem puc masturbar?
A vegades miro porno (se el que faig no fa falta que hem digueu que és ficció TRANQUIS) i miro porno lesbic majoritariament, m'agrada molt més que veure el dels nois, soc lesbiana? Perquè m'agrada més?
L'altre dia vaig smiar que hem liava amb un noi en un vaixell que vol dir això?
Una altre dia vaig somiar que feia una mamada al meu germà, que vol dir aquest somni?
Si hem masturbo sola no hem puc quedar envaraada veritat?
Els meus pares tenen un líqueid (crema), de durex per fer millor sexe i jo de vegades el faig servir per masturbarme, no passa re no?
Bueno... crec que ja no tinc més preguntes MOLTES GRÀCIES PER TOT EL QUE FEU!!!
Cristina Albó

Hola Anòniimaa,
Moltes gràcies per les teves paraules! Ens encanta saber que el consultori us resulta d'utilitat :)
Per no deixar-nos cap consulta sense respondre, copiarem les teves preguntes i les anirem resolent una a una:
• Com puc aconseguri un vibrador sense que els meus pares s'enterin i no tenint 18 anys, (ara o + endavant).
Serà complicat però pots anar a alguna botiga de joguines eròtiques i provar si et venen algun vibrador, però és possible que no et deixin, ja que es consideren "joguines per adults".
• De vegades tambe hem masturbo amb l'aigua de la dutxa, amb quins elements més de la casa hem puc masturbar?
La masturbació és la forma que tenim de conèixer què ens agrada i com ens agrada sentir plaer. La millor manera de conèixer-nos és a través del tacte, ja que així creem mapa erogen en el nostre cervell (recordo que és l'òrgan sexual més important que tenim). Coses que puguis trobar per casa no podem dir-te ja que no ens podem fer responsables de l'ús (o mal ús) que se'n pugui fer i segons què facis et pots fer mal, i no ens agradaria que passés! Per tant, amb l'aigua de la dutxa, l'aparell de massatge (sempre i quan no el posis en contacte directe amb la vulva, hem de tenir en compte la higiene i que aquests productes no estan fets per a que estiguin en contacte amb els genitals), i les teves pròpies mans, segur que pots seguir experimentant i descobrint la teva sexualitat i el teu plaer.
• A vegades miro porno (se el que faig no fa falta que hem digueu que és
ficció TRANQUIS) i miro porno lesbic majoritariament, m'agrada molt més
que veure el dels nois, soc lesbiana? Perquè m'agrada més?
Fantàstic que tinguis clar que el porno és ficció! :)
Que t'agradi veure porno lèsbic no té perquè significar que tu siguis lesbiana. Sovint les noies/dones que consumeixen porno lèsbic (encara que siguin heterosexuals), els hi agrada més perquè sol ser menys "agressiu" que el porno on els protagonistes són home i dona. I aquest factor acostuma a excitar molt.
• L'altre dia vaig smiar que hem liava amb un noi en un vaixell que vol dir això? Una altre dia vaig somiar que feia una mamada al meu germà, que vol dir aquest somni?
No et coneixem tant com per saber exactament què signifiquen els somnis, però és habitual que el fet en si del que passa al somni no signifiqui el que sembla. És a dir, podem somiar que tenim relacions sexuals amb algú o que li realitzem algun tipus de pràctica sexual a una persona que no ens excita però que ens importa només per a simbolitzar que faríem de tot per al benestar d'aquella persona.
Però el significat dels somnis, només el podràs esbrinar tu, ja que significaran el que per a tu signifiquin.
• Si hem masturbo sola no hem puc quedar envaraada veritat?
NO! Només ens podem embarassades si tenim relacions sexuals amb penetració sense preservatiu o si l'ejaculació sense preservatiu es fa a l'entrada de la vagina.
• Els meus pares tenen un líqueid (crema), de durex per fer millor sexe i
jo de vegades el faig servir per masturbarme, no passa re no?
No passa res però és un producte que s'utilitza en situacions molt íntimes, el millor seria que tinguessis el teu propi lubricant i els teus pares tinguessin el seu. Més que res per una qüestió d'higiene.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat