Estic embarassada?
Hola, primer de tot voldria donarte les gracies per contestar. Estic molt preocupada, fa un mes i 19 dies el meu novio i jo vam tenir relacions sexuals sense proteccio, no va acabar, ho vem parar abans. Jo al dia seguent vaig anara una clinica daquestes per a joves i em van donar la pastilla del dia de despres. Encara no mha vingut la regla, la setmana pasada vaig ferme un test dembaras i va donar negatiu, pero jo ja nose que pensar. Mhan dit mil cops que lestres pot fer que no baixi i jo ultimament amb els estudis, aquest tema i altres problemes estic molt agobiada. Nose que fer, la meva menstruacio mai ha sigut regular, pero abanas de prendrem la pastilla començava a ferho.
Vull anar a la clinica un altre cop pero no tinc temps amb els estudis i cada cop estoc mes histerica.
Podries dirme alguna cosa sobre el tema siusplau?
Gracies
Mariona Busto

Hola Gamarrufa!
Entenem que estiguis preocupada...
Normalment després d'haver pres la pastilla de l'endemà, la regla hauria d'aparèixer en els 21 dies posteriors. Si la regla no baixa, recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho. Si ja ho vas fer així, i el test va donar negatiu (i evidentment no hi va haver cap altra conducta de risc), en principi no estàs embarassada i el retard pot ser degut a un altre motiu.
Com fa molts dies i entenem que estàs angoixada per aquest tema, et recomanem que vagis de nou a la clínica o al ginecòleg i que puguin valorar-ho bé.
Per properes vegades, recorda fer servir preservatiu durant tota la relació sexual, d'aquesta manera podràs gaudir de la teva sexualitat de forma sana i responsable, estalviant-te tots aquests mals de cap.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat