Tinc problemes al masturbar-me i m'estic començant a preocupar.
Quan em masturvo estimulo sobretot el clítoris i voltants, però a l'hora de introduir-me els dits a la vagina tinc un problema. La cosa és que per posar un dit no tinc cap problema, però quan intento fer-ne entrar dos no m'hi caben i estic molt preocupada, perquè començo a pensar que a l'hora de tenir relacions sexuals puc tenir problemes amb la penetració.
És normal el que em passa?
M'afectarà en un futur?
Té alguna solució?
Moltes gràcies per tot el que feu per nosaltres.
Mariona Busto

Hola Anònim!
A vegades l'angle que agafem per introduir-nos dos dits és una mica complicat i per això pot costar. De totes maneres, ajuda't amb un mirallet per veure bé si vas ben encaminada o no. Recorda que és important que la zona estigui ben lubricada! Així que dóna temps a que el teu cos s'exciti!
Si veus que de totes maneres no pots, et fa mal o sents molèsties, et recomanem una visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar si tot està correctament. I si troba algun aspecte que explica aquesta dificultat, estigues tranquil·la perquè té solució!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat