M'agrada el meu millor amic
Abans només erem amics, però ja portem molts mesos parlant. Ell fa part del meu grup d'amics, i ell es el meu millor amic. Pero ultimament, porto un dies pensant en ell. Ens asseiem junts a classe i també estudiem junts. Una amiga em va dir que feiem bona parella. M'agrada pero jo no se si li agrado, i tampoc vull dir res per la nostra amistat. Tambe he notat que em mira molt en classe. No se que fer.
Mariona Busto

Hola adelaide!
Nosaltres tampoc podem saber si li agrades... això només ho sap ell, però pots estar pendents dels senyals que va mostrant i si ho veus clar i teniu confiança, provar de parlar dels vostres sentiments, de si li agrada algú, etc.
Recorda que l'única manera que tenim per sortir de dubtes és preguntant-li directament! Evidentment, que t'has de sentir segura i preparada per fer un pas tan important i preguntar-li què sent  o per expressar-li els teus sentiments. Dóna't temps per tenir i veure les coses una mica més clares!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat