m'agradaria aprimarme alguns kg, algun consell?
Hola, sóc una noia de 17 anys medeixo més o menys 1.67 o aixi i peso uns 61 o 62 kg. Jo quan em miro al mirall no es que em vegi obesa però em veig força pleneta i no m'agrada gens. M'agradaria pesar uns 55 kg o aixi... Com ho podria fer?
Sara Bujalance

Hola ilee! El teu pes és correcte per la teva alçada, així que estàs bé! No necessites aprimar!. El que has de fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide dels aliments), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Recorda que el pes i la forma del cos no depenen només del que mengem i de l'esport que fem, també depenen d'un factor genètic que ni triem ni podem canviar, per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!