Embaraç?
Hola, fa uns mesos que surto amb un noi i ja hem tingut relacions sexuals, sempre amb preservatiu menys dues vegades sense. Fa tres dies en vam tenir i se li va trencar el condó, però ell em deia que no em preocupes perquè no s'havia corregut. Despres ho vam fer per redere sense preservatiu el qual si que es va corre. Pero resulta que tres dies despres he vomitat tot el sopar i al final una mica de sang. M'ha mare no sap res, pero jo estic molt preocupada, te ha veure el vomit amb un possible embaraç? O el fet d'haver-ho fet per redere? Que puc fer?
Gràcies!
Mariona Busto

Hola Mireia!
Si heu mantingut relacions sexuals sense preservatiu (encara que "només" hagin estat dues vegades) hi ha risc d'embaràs...
Entenem que quan dius que ho vau fer per darrere, et refereixes a sexe anal, oi? Amb el sexe anal no hi ha risc d'embaràs però sí del contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Per tant, tant pel sexe vaginal, anal o oral, es recomana l'ús de preservatiu, no només per evitar l'embaràs en el cas del sexe vaginal, sinó també pel possible contagi d'una ITS.
Els vòmits poden ser per motius diferents... però si no estàs bé i a més has vomitat sang, és important que vagis al metge perquè pugui valorar-ho.
Si tens dubtes i creus que podries estar embarassada, fes-te uns prova d'embaràs per descartar-ho o vés al metge perquè pugui confirmar-ho o descartar-ho. Recorda que el test d'embaràs no pots fer-te'l fins al primer dia de falta de regla.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat