Primera vegada//
Hola!
Resulta que ja fa 10 mesos que estic amb el meu novio i bueno que ho em parlat i els dos pensem que ja estem listos per fer-ho.
Lo unic que hem fa un poc de cosa es que ell la te prou gran i pues hem dona cosa que no m'entri!
Aixi que el dubte es si entra sempreee que estic un poc nerviosaa!
Gracieees! Petons.
Mariona Busto

Hola Rubetaaa!
No sempre entra a la primera, així que paciència!
Coses que us podem ajudar: estar tranquils i relaxats, en un lloc on no hi hagi possibles distraccions o interrupcions. Com més tensos estem, més es tensarà el nostre cos i també la musculatura vaginal, dificultant la penetració. Aneu a poc a poc, deixant que els vostres cossos s'excitin i que els teus genitals estiguin ben lubricats. No aneu directament a la penetració, jugueu i conegueu bé els vostres cossos. No hi ha presses! Parleu molt i recordeu que la confiança entre vosaltres és fonamental!
Per últim, i no menys important, no oblideu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat