No ho entenc
No sabia en quin apartat posar ho pero he decidit aqui i no se perquè. No es ben be una consulta es q necessito dir ho a algu i ja esta.
Estic cansada d’aquesta merda de societat. Mai puc ser “jo”. Es a dir q estic cansada q et critiquin per qualsevol cosa... es veu q aixi ells/elles son mes felices o q? Perquè jo no ho entenc. Si portes aquesta roba nose q, si portes aixo altre no se q mes, si no et depiles el q et poden arribar a dir. I jo q m encantaria expressar me no puc, (soc molt timida i aixo q la gent em miri diferent i eso no va amb mi) aixi q mai puc ser el q a mi m agradaria. Es q no entenc aquesta societat. No se q passa al cap de la gent. Nomes son feliços criticant o q. Ho sento pero es q necessito entendre aixo.
No entenc perquè la gent ha de criticar a una persona q intenta ser feliç vastint o anant com ella vol. Es q no. (Ho sento estic un pel indignada)
Pero es q la merda de societat aquesta no deixa q la gent sigui com vol ser.
Pero de veritat necessito alguna resposta a perquè aquesta societat nomes es feliç criticant i fent mal a la gent. No son concients del q aixo pot provocar.... clar q tothom ha criticat alguna vegada i m hi incloc perfectament a mi. Pero arriba un punt q les coses q es critiquen ja em superen. I q per no anar com el puto (perdo per l expressio) model de la societat ets el punt de mira de qui es feliç criticant.
El dia que en revistes populars o anuncis surtin noies (sobretot) jo q se sense depilar, sense ser com el puto model d ara. Podre ser jo d una puta vegada.
Torno a demanar perdo per totes les meves expressions pero es q estic un pel indignada i em fa molta no, moltissima rabia aixo.
Gracies per llegir ho i per dedicar aquest temps a la meva consulta i q se q n hi ha de molt mes importants.
Pero gracies enserio i q m encanta haver ho pogut dir aqui i q algu m escoit i q potse em dongui alguna resposta o alguna cosa per entendre tot aixo una mica mes.
Moltissimes gracies uns adoro.
Mariona Busto

Hola JoAnònima(1234567890)!
Doncs nosaltres no tenim la resposta exacta a la teva pregunta... entenem que escriure tot això t'ha ajudat a poder desfogar-te una mica i mostrar la teva indignació davant de la societat en la qual tots vivim.
El que ens passa pel cap és que podem fer nosaltres o en aquest cas tu, per començar a canviar les coses. Sabem que potser podem pensar que perquè 4 persones comencin a fer les coses diferents no aconseguirem grans canvis, però per algun lloc s'ha de començar, oi? Doncs si no t'agrada el model de noia que se'ns ven, si no estàs a favor de les crítiques destructives, etc. no entris en tot això, mou-te seguint els teus valors i la teva ètica per construir un món / societat millors!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per compartir amb tots nosaltres les teves reflexions!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat