Por masturbació parella
Hola!
Porto uns dos mesos amb el meu nòvio, però ja ens tenim moltíssima confinaça. El que passa és que aquesta setmana passada ens hem començat a tocar per sobre de la roba, però ell ha intentat tocar-me per dins i jo li he apartat la mà. El que em passa és que em fa por que em toqui, suposo que perquè és una cosa nova i mai he fet res amb ningú, però no sé. És com si quan em toca després hi penso i em sento malament, perquè tampoc em masturbo i ho dec tenir com una "cosa dolenta", tot i que sé que no ho és.
Tot això ho he parlat amb ell perquè notava que jo no disfrutava i era perquè m'estic ratllant tota l'estona i ell té por de no poder donar-me plaer.
Què podria fer per solucionar-ho? Sé que és difícil i potser no m'he explicat gaire bé, però agrairia que em donessiu algun consell.
Moltes gràcies!
Cristina Albó

Hola papayajonan,
I tant que t'has explicat bé! El nostre consell
és que no forcis el moment, si encara no estàs preparada, no ho estàs.
No vulguis córrer, quan estiguis preparada, la por no aparegui (sí els
nervis, serà quelcom nou per tant és normal estar nerviós i nerviosa), i
sigui la curiositat el que t'envaeixi, aleshores podràs començar a donar passets.
Quan
la curiositat per a començar a descobrir la sexualitat aparegui,
aleshores comença amb el teu cos, descobreix-te, coneix què t'agrada i
com t'agrada. Quan tu et coneguis, aleshores podràs ensenyar a la teva
parella què ha de fer per a donar-te plaer (igual que ell et podrà
indicar i ensenyar a tu).
No tinguis pressa, no forcis la situació, si encara no vols fer aquests passos, no els donis.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@helenaangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat