La Primera vegada i la regla
Hola!!!
La meva pregunta és: fa cosa de 2 setmanes el meu novio i jo ho vàrem fer per primera vegada, i al cap de poc m'havia de venir la regla, és normal que només em durés un dia i només al matí em surtís sang?
El meu dubte és aquest.
Gràciies!
Mariona Busto

Hola 61201!
Normalment la regla sol durar més dies (aproximadament de 3 a 7 dies), per tant, si has observat quelcom estrany o diferent hauries d'anar al metge perquè pogués valorar-ho.
No ens queda clar si la primera vegada que ho vau fer, vau utilitzar preservatiu o no... com sabeu, si no es fa servir preservatiu correctament durant tota la relació sexual, ens exposem a un embaràs no desitjat i al contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Si tens dubtes, de si pots estar embarassada, fes-te una prova d'embaràs per descartar-ho o vés al metge perquè ho confirmi.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat