Em fa cosa
Hola!
Porto un temps de lio amb un noi i em dit 'd'avançar'. En definitiva, m'ha proposat practicar sexe oral, però em fa molta por el fet de poder contraure alguna malaltia de transmissió sexual per fer-ho sense preservatiu, encara que ja sé que s'ha d'utilitzar.
Què podria passar en cas de no utilitzar-lo? Com puc saber si he agafat alguna infcció/malaltia i quins símptomes tenen? Es pot saber si algun dels dos és portador d'una sense proves mèdiques?
Molts gràcies per l'ajuda!
Mariona Busto

Hola Anonimm!
La millor manera de gaudir de la nostra sexualitat és fent servir mètodes de barrera (per exemple preservatiu) per evitar embarassos no desitjats i el contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Per saber si tens alguna ITS, has d'anar al metge perquè et faci les proves pertinents. Pensa que la simptomatologia davant d'una ITS pot ser molt variada i hi ha algunes que no mostres símptomes a curt termini.
Així doncs, es recomana que per practicar sexe oral també es faci servir algun mètode de barrera, com els preservatius de sabors.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat