Relació a distancia
Hola,
El meu problema el deu tenir molta gent. Estic sortint amb una noia desde fa poc i m'agrada moltíssim pero ella viu a Barcelona i jo a Roses i es fa dificil quedar. A l'estiu ja serà més fàcil qedar pq va a Calonge pero tinc por q la relacio no aguanti fins lestiu. Els dos ens agradem molt i ja ens em liat i em sento molt be amb ella i no la vull perdre perquè és diferent a totes les demès q he tingut i q hi han pel meu poble q casi totes són unes guarres. Ella es madura, intel.ligent,divertida...No tinc por de cap infidelitat encara q ja se q te molts tiracanyes pero se q ella tambe sap q no fare res amb ningu, me lestimo massa.
Nose que fer pq no es perdi el q tenim, apart de qedar quan podem q ja ho intentem.
Nose com rebré la resposta si contestes/contesteu pq no estic acostumat a demanar consell als altres sempre mu soluciono tot jo i mai he demanat consell per aqui pero ara mateix estic molt preocupat. Esperu q puguis/pogueu ajudarme.
Mersi
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança que poses en nosaltres i per explicar-nos aquesta situació que et té tan preocupat, gràcies.
Les relacions a distància no són fàcils, però si els dos esteu convençuts, us agradeu, i cada un fa que l'altre tregui sentiments i emocions tan positives com les que has compartit amb nosaltres, tot anirà bé si els dos treballeu en equip!
En una relació a distància és molt important la sinceritat, si tens por, que ella ho sàpiga, si ella té por que t'ho pugui dir, si un dels dos té dubtes, parleu-ho i treballeu per la millor solució, mireu pel benestar individual de cadascun i seguiu comunicant-vos l'un amb l'altre.
Què fer perquè no es perdi el que teniu? Cuideu la relació, els dos, una parella, no és ni un ni dos, sou tres, tu, ella i la relació i per a que el vincle no es trenqui, heu de cuidar-lo.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL