No sé q és tenir un orgasme
Hola!
Us explico, tinc nòvio des de fa poc i ja ens hem masturbat mútuament unes quantes vegades.
El cas és q ell sempre arriba a l'orgasme i jo sento molt plaer quan em toca i em tremolen les cames
però no sé si això és tenir un orgasme o no.
Em podrieu explicar una mica quina és la sensació q es té? Potser això m'ajudi a entendre el q sento.
Gràcies!
Mariona Busto

Hola MSC!
Si has arribat o no a l'orgasme només tu ho pots saber, ja que és una sensació subjectiva que només tu pots sentir i saber si has tingut o no. Pensa que l'orgasme seria una sensació plaent molt més forta que la resta i que dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es nota els genitals, com unes petites contraccions a la vagina que produeixen molt pler. Davant d'això el cos pot reaccionar de moltes maneres, com per exemple el tremolor de les cames.
Dóna't temps per anar descobrint miqueta en miqueta la teva sexualitat i el teu plaer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat