M'he enamorat de qui no debia
Soc una noia i des de fa un temps he començat a sentir coses per una amiga meva. No puc més. M'estic pillant i no puc, no puc perque ella es hetero i no vull passar-ho malament. Tampoc li vull dir perque aixo distanciaria (sense voler) la nostra amistat. Com puc fer perque em deixi d'agradar una persona amb la que passo molt temps juntes i per la qual algun cop he notat alguna cosa reciproca pero fijisimo que son paranoies meves. Com m'ho faig per oblidar-la?
Mariona Busto

Hola sts!
És complicat poder controlar els nostres sentiments... i fer que es refredin si cada dia us veieu i passeu molt temps juntes.
Si et fa patir i ho estàs passant malament, pren una mica de distància, comparteix estones amb altres amigues i amics, distreu-te i deixa que de mica en mica tot vagi posant-se a lloc. No serà fàcil, però la distància emocional pot ajudar-te.
Per altra banda, si decideixes explicar-li el que sents, és evident que corres el risc de no ser corresposta, però això no té per què afectar a la vostra relació si valoreu de quina manera ho podeu gestionar perquè cap de les dues pateixi.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat