POR AL GINECÒLEG
Fa uns dies vam anar d'excursió amb bicicleta. El cas es que hem vaig pegar un cop molt fort al xixi i després hem vaig tobar sang a les calcetes.
Potser es perquè he perdut la "virginitat" amb la bici o algo així però no puc dir-li a la meva mare perquè em fan moltíssima por els ginecolegs. Semblarà una tonteria però no puc anar a un ginecoleg, és impossible....
Què he de fer???????
SI US PLAU CONTESTEU.
Mariona Busto

Hola Anònim!
La pèrdua de virginitat va vinculada a la primera relació sexual amb penetració. Per tant, amb un cop no es perd la virginitat. Segurament, amb aquest cop fort que et vas donar a la vulva, es pot haver trencat l'himen i d'aquí el sagnat que has tingut. De totes maneres, si ens fem mal, és important anar al metge perquè pugui valorar si tot està correctament. Oi que si caus i et fas molt mal al genoll aniràs al metge perquè t'ho curi? Doncs serveix igual per quan ens fem mal a la vulva. És normal que et faci certa vergonya o t'incomodi haver d'anar al ginecòleg, però quan es tracta de salut és això el que ha de prevaler.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat