Dubtes!
Hola!
Fa dos mesos que estic amb un noi i ho hem fet dues vegades, i m'han sorgit uns quants dubtes al respecte que no sé per qué són.
M'agradaria saber si es normal que la primera vegada que ho vaig fer no sagnés, i si ho és sentir dolor també la segona vegada.
Per altra banda encara que no era verge li ha costat molt d'entrar les dues vegades, i no sé si faria falta lubricant o alguna cosa així. Espero que em pugueu respondre!
Merci
Mariona Busto

Hola Sara00!
Que no hagis sagnat la primera vegada pot ser perquè l'himen ja estigues trencat per un altre motiu. Per tant, pots estar tranquil·la perquè pot ser normal no sagnar.
El dolor que has sentit pot ser degut a molt motius, per exemple si estem nervioses i tenses, la nostra musculatura vaginal també es tensa dificultant la penetració i provocant que aquesta pugui ser dolorosa. Si a més, la zona no està prou lubricada, per exemple per una falta d'excitació, la penetració també pot fer mal.
La nostra recomanació és que aneu a poc a poc, que li doneu temps al vostre cos perquè s'exciti i perquè la teva vagina i vulva estiguin prou lubricades perquè la penetració sigui més fàcil. Veureu que així tot és més fàcil! Pensa que si aneu directament a la penetració, és normal que el teu cos no hagi tingut prou temps per excitar-se i que els teus genitals no estiguin lubricats.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat