Inseguretat mes masturbacio
Holaa, tinc tres questions que em preocupen:
1. Amb el meu novio no portem gaire pero de lio com uns 3 mesos. El dos últims cop que he anat a se casa li he acabat pajant i sempre es posa molt calent. Ho entenc perque ens liem a saco i tot, el que passa es que jo no em poso calenta, o em costa moltissim. Els hi comento a les meves amigues i em diuen que normal, que potser és per la inseguretat... i ara la segona:
2. Odio el meu xixi, tinc un llavi mes gran que l’altre i se que a molta gent li passa, jo conec a mes gent que ho te pero esque m’ho vull operar i fins els 18 no puc... i cada cop amb el meu novio hi han mes ganes de part d’ell i a mi tambe m’agradaria ( si em poses calenta) pero crec que es psicologic en plan... que no em vull posar calenta o em bloquejo o algo perque em fa vergonya. (El xicot no ho sap)
3. L’última es que m’he intentat mastrubar a veure si algo sentia i res, amb el clitoris tampoc, mes que res em fa mal...
I em rallo molt per tot aixo, tinc por a no sentir res mai.
Espero que em pogueu ajudaar! Mercii
Mariona Busto

Hola Nixx!
És normal que si estàs preocupada pel teu cos, et fa vergonya que la teva parella et vegi la vulva o et toqui els genitals, que no t'excitis, ja que els teus pensaments estan enfocats en això i no et permeten gaudir.
Pensar que els genitals de cada noia són diferents, però tots són bonics! Hi ha noies que tenen els llavis menors que sobresurten, d'altres que només en sobresurt una part, altres que estan amagats, de diferents colors... és molt important que aprenguis a estimar el teu cos i acceptar-lo, ja que d'aquesta manera et donaràs permís per poder gaudir!
Si hi ha alguna cosa que et molesta o et fa mal, sempre recomanem una visita amb el metge perquè pugui valorar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat